Вебінар «Експортний маркетинг 2.0: нова ера з ChatGPT. Аналіз ринків». Відеозапис
9 травня Запорізька і Волинська ТПП запросили представників бізнесу на вебінар, присвячений аналізу ринків, конкурентів за допомогою ChatGPT.
Дякуємо спікерці заходу Галині Перепелиці, сертифікованій тренерці та консультантці з питань міжнародної торгівлі та експорту до ЄС за цінні практичні поради!
Як відомо, ChatGPT – це чат-бот, який є комбінацією великої статистичної моделі мови та штучного інтелекту. З ним можна поспілкуватися на будь-яку тему, а також використовувати для отримання інформації з будь-якої галузі знань.
Штучний інтелект значно спрощує пошук та аналіз інформації. У тому числі – допоможе у проведенні досліджень ринку та аналізі конкурентів, розробці стратегії виходу на новий ринок.
Починати ж дослідження ринків, навіть і з використанням штучного інтелекту, потрібно з визначення таких основних питань:
- Які товари/послуги пропонує ваша компанія?
- Аналіз існуючої клієнтської бази.
- Хто ваш цільовий клієнт? Які галузі/сектори/ніші?
- Який профіль ідеального клієнта?
- Ваша ціннісна пропозиція? Що відрізняє вас від конкурентів?
- Які країни будуть цільовими?
Які перші кроки потрібно зробити, що необхідно знати, щоб використовувати ChatGPT?
- Зареєструватися за посиланням: https://chat.openai.com/chat
- Ввести в інтерфейс текстове питання чи будь-яке висловлювання.
- Нейромережа може генерувати тексти різними мовами, у тому числі – українською.
- Потрібно лише написати запит тією мовою, якою ви хочете отримати відповідь.
- Після отримання відповіді можна зробити додаткові уточнення або ввести новий запит.
- Можна працювати з посиланнями на статті, книги, дослідження.
Повну версію вебінару можна переглянути за посиланням:
Продовження теми – вже завтра, 10 травня об 11.00.
У програмі вебінару:
- Складові стратегії виходу на ринок
- Просування та маркетингові заходи
- Готовність промоційних матеріалів, адаптація до потенційного ринку
- Промпт-інжиніринг для ChatGPT за питаннями розробки стратегії виходу на ринок:
- Маркетингові канали
- Сегменти ринку, споживачі
- Стратегія ціноутворення
- Створення унікальної ціннісної пропозиції, ідентичності
- Ключові тактики збільшення попиту на продукт
- Ключові показники оцінювання успіху стратегії виходу на ринок
Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/U4KRGyd
Додаткова інформація за тел. +38 050 484 11 97 або електронною поштою oso@cci.zp.ua
***
Проєкт «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів» реалізується Запорізькою і Волинською торгово-промисловими палатами в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Основні теми курсу – форс-мажорні обставини, інтернаціоналізація МСП, кластерні інструменти, фандрейзинг, питання фінансової стійкості й економічної активності бізнесу, мінімізація ризиків під час експорту/імпорту, експортний маркетинг, пошук партнерів, робота на маркетплейсах, відповідність продукції стандартам ЄС.
Перша частина консультаційної програми, присвячена актуальним питанням ведення бізнесу, завершилася 27 квітня: протягом місяця відбулось 10 вебінарів, присвячених питанням ведення бізнесу в умовах війни.
У травні тривають вебінари для експортоорієнтованих компаній.
Запорізька і Волинська торгово-промислові палати прагнуть надати компаніям максимальний консультаційний супровід, зокрема у питаннях розвитку бізнесу та підтримки підприємств в умовах воєнного стану.
Для довідки
Проєкт «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів» впроваджується за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Програму ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP) реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Канади, Данії, Німеччини, Японії, Нідерландів, Польщі, Швеції і Швейцарії.