Перейти до вмісту

Реєстрація на B2B-майданчиках – ефективний крок для розвитку бізнесу

Експерти Запорізької ТПП традиційно надають комплекс послуг зі сприяння в просуванні продукції підприємств на закордонні ринки. Один із ефективних інструментів – представлення компанії на онлайн-платформах для встановлення ділових контактів, демонстрації продукції, технологій.

Зокрема, Запорізька ТПП – офіційний партнер мережі EEN  у нашому регіоні, відтак запорізькі компанії можуть скористатися цим ефективним інструментом активізації зовнішньоекономічної діяльності. Також наші експерти можуть допомогти представити Вашу компанію на багатьох інших ефективних платформах для пошуку партнерів і просування продукції за кордоном.

В2В-платформи – це сектор, який сьогодні швидко розвивається і надає широкі можливості для українських компаній з пошуку покупців, постачальників та бізнес-партнерів.

Реєстрація та робота на B2B-майданчиках може бути стратегічним кроком для компаній, спрямованим на розширення клієнтської бази, збільшення продажів та оптимізацію бізнес-процесів.

Основні кроки, які необхідно зробити для виходу на онлайн-майданчики та результативної роботи:

  • Дослідіть та визначте відповідні B2B-майданчики: проаналізуйте, які відповідають вашій галузі, цільовій аудиторії та бізнес-цілям.
  • Враховуйте такі фактори, як репутація майданчика, база користувачів, обсяг транзакцій.
  • Зрозумійте вимоги маркетплейсу: після того, як ви визначили потенційні B2B-майданчики, ретельно вивчіть процес реєстрації та адаптації.
  • Зрозумійте вимоги для реєстрації, такі як юридична документація, критерії продукту/послуги, сертифікація та стандарти якості. Це допоможе вам підготувати необхідну інформацію та матеріали.
  • Оптимізуйте списки товарів/послуг: ринки B2B, як правило, вимагають детальних списків продуктів або послуг.
  • Переконайтеся, що ваші пропозиції добре описані, з чіткими специфікаціями, цінами, зображеннями та іншими важливими деталями.
  • Використовуйте рекламні можливості маркетплейсу, беріть участь у промокампаніях і використовуйте канали соціальних мереж, щоб підвищити свою впізнаваність і залучити потенційних клієнтів.
  • Регулярно відстежуйте та аналізуйте свої показники на платформах B2B: обсяг продажів, відгуки клієнтів та рівень звернень. Використовуйте отриману інформацію для оптимізації ваших оголошень, цін і пропозицій.
  • Оперативно відповідайте на запити, вирішуйте проблеми та надавайте післяпродажну підтримку. Позитивний досвід клієнтів може призвести до повторних покупок і позитивних рекомендацій.
  • Пам’ятайте, що кожен B2B-ринок може мати свої специфічні вимоги та найкращі практики. Стежте за правилами, політикою та змінами, що відбуваються на ринку, щоб відповідно адаптувати свої стратегії. Ефективна підготовка та активна участь на B2B-платформах допоможе підвищити свою впізнаваність, охопити ширшу клієнтську базу та досягти зростання бізнесу.

З питань представлення компанії на метчмейкінгових платформах, В2В-майданчиках запрошуємо запорізькі підприємства звертатися до управління організаційної роботи і міжнародних відносин Запорізької ТПП.

Наші контакти: (050) 484-11-97, (061) 233-11-72, e-mail: oso@cci.zp.ua

Матеріал підготовлено в рамках участі команди Запорізької торгово-промислової палати у навчальній Програмі Export Alliance Mastery.

Програма впроваджується Visionest Institute у партнерстві з Офіс з розвитку підприємництва та експорту в рамках національного проєкту Дія.Бізнес за фінансування ESTDEV (Естонського центру міжнародного розвитку).

#ExportAllianceMastery #VisionestInstitute #ESDTEV #FromThePeopleOfEstonia