Перейти до вмісту

Аналіз ринків – для ефективного розвитку експорту

Розвиваємо експертизу в експортному консалтингу та допомагаємо запорізьким компаніям розширювати закордонні ринки збуту. Фахівці Запорізької торгово-промислової палати продовжують навчання за програмою Export Alliance Mastery. Під час четвертого навчального модуля наша експертна команда розробила індивідуальне дослідження потенційного ринку збуту для однієї з компаній – членів Запорізької ТПП.

Компанія понад 10 років виробляє екологічний посуд і вже експортує власну продукцію. Представники підприємства звернулися до наших експертів із запитом на розширення ринків збуту.

Адже прийняття рішення щодо виходу на конкретний ринок має ґрунтуватися на ретельних дослідженнях. Це запорука успішної реалізації зовнішньоекономічної діяльності компанії. Попередній маркетинговий аналіз заощаджує час і фінансові ресурси в процесі виходу на зарубіжні ринки.

Експерти Запорізької ТПП традиційно готують такі галузеві дослідження, а також індивідуальні – відповідно до запитів конкретної компанії.

Такі дослідження допомагають експортерам визначити:

  • на які ринки виходити та коли;
  • які шляхи обрати для виходу на ринок;
  • хто є потенційними клієнтами та конкурентами вашого товару чи послуги;
  • як позиціонувати товар чи послугу на обраних ринках;
  • які існують бар’єри для виходу на ринок.

У цьому випадку досліджено ринок Німеччини – найбільшу економіку ЄС і провідного виробника промислових товарів.

Після ретельного аналізу запорізькій компанії запропоновано обрати модель експорту через дистриб’юторське партнерство.

П’ять основних кроків:

  1. Оберіть дистриб’ютора із налагодженими зв’язками в екологічному сегменті HoReCa та роздрібній торгівлі.
  2. Домовтеся про структуру цін, мінімальний обсяг замовлень та логістичні зобов’язання.
  3. Переконайтеся, що вся необхідна документація, сертифікати та докази сталого розвитку відповідають німецьким регуляторним стандартам.
  4. Спільно з дистриб’ютором розробіть маркетингові кампанії та локалізовані стратегії брендингу.
  5. Проводьте постійне навчання з продукту, відстежуйте ринкові тенденції та розширюйте партнерські відносини на основі даних про ефективність.

Ця дорожня карта стане в пригоді й виробникам іншої продукції, адже містить основні кроки для виходу на нові ринки.

Працюємо з бізнесом – разом ми сильні!

Програма впроваджується Visionest Institute у партнерстві з Офіс з розвитку підприємництва та експорту в рамках національного проєкту Дія.Бізнес за фінансування ESTDEV (Естонського центру міжнародного розвитку).

#ExportAllianceMastery #VisionestInstitute #ESDTEV #FromThePeopleOfEstonia