Дайджест “Експортний аналіз для компанії NPARTNER — виробника заморожених десертів”
Як ми вже повідомляли, фахівці Запорізької торгово-промислової палати є учасниками навчальної Програми Export Alliance Mastery.
Під час другого навчального модуля команда працювала з запорізькою компанією NPARTNER. Зокрема, надали консультаційно-аналітичні послуги щодо обрання країни експорту і перших кроків для виходу на новий ринок збуту. Про результати роботи — у нашому дайджесті.
Команда Запорізької торгово-промислової палати
Кейс: Українська компанія NPARTNER — провідний виробник заморожених десертів із Запоріжжя
Запорізька компанія NPARTNER вже більше десяти років є представником кращих іноземних та вітчизняних виробників продукції для кондитерської та хлібопекарської продукції, реалізує широкий асортимент товарів для сегмента HoReCa.
Також компанія виготовляє заморожені торти і тістечка, морозиво ручної роботи, органічні та безглютенові продукти, які відповідають сучасним тенденціям здорового харчування.
У 2020 році компанія зробила перший крок до експортної діяльності, здійснивши поставки своєї продукції до Польщі та Румунії.
Команда NPARTNER прагне завоювати довіру європейських споживачів і розширити свою присутність на європейських ринках завдяки інноваціям, бездоганній якості та адаптації до культурних особливостей кожного ринку. Компанія пропонує високоякісну продукцію, створену відповідно до найвищих стандартів харчової безпеки.
Після роботи з командою Export_IQ Аgency вирішено зосередити увагу на дослідженні ринку Бельгії, де є великий попит на таку продукцію.
Обрана модель для входу – дистриб’ютор і Private Label
Експерти підготували ретельний аналіз цільового бельгійського ринку, розробили розгорнутий SWOT-аналіз, визначивши сильні і слабкі сторони компанії, зазначивши можливості і загрози. Це стане основою якісного стратегічного планування подальших дій підприємства.
У числі рекомендацій експертів команди Export_IQ Аgency:
- На початковому етапі найбільш ефективною буде співпраця з дистриб’юторами та/або private label, яка потребує мінімальних інвестицій і дозволяє швидше отримати доступ до локальних ринків.
- Необхідно тестувати онлайн-продажі через спеціалізовані платформи для підвищення впізнаваності бренду.
- За умов збільшення обсягів і впевненості на ринку можна розглядати нішеві сегменти HoReCa або створення локального представництва.
- Співпраця з дистриб’юторами забезпечує швидкий вихід на ринок без значних інвестицій.
- Private Label дозволяє отримувати стабільні замовлення та дохід з мінімальними маркетинговими витратами.
Завдяки комбінованій моделі (дистриб’ютори + Private Label) компанія зможе поступово нарощувати продажі, мінімізуючи ризики. За результатами проведених фінансових розрахунків, інвестиції окупляться за 2-3 роки, і після цього бізнес вийде на стабільну прибутковість.
Отже, компанія NPARTNER має великі шанси підкорити бельгійський ринок заморожених десертів. Перші кроки для цього зроблено. Проведена робота з командою експертів, підготовлена фахова аналітична інформація, що стане основою для подальшого зростання.
Працюємо з бізнесом — разом ми сильні!
Програма впроваджується Visionest Institute у партнерстві з Офіс з розвитку підприємництва та експорту в рамках національного проєкту Дія.Бізнес за фінансування ESTDEV (Естонського центру міжнародного розвитку).
#ExportAllianceMastery #VisionestInstitute #ESDTEV #FromThePeopleOfEstonia