Експертки Запорізької ТПП провели консультаційну зустріч для керівників виробничих підприємств щодо пошуку партнерів за кордоном
Фахівці Запорізької торгово-промислової палати супроводжують компанії на всіх етапах експорту. Важливе питання для компаній, які тільки починають виходити на зовнішні ринки або прагнуть розширити напрями збуту продукції – пошук клієнтів.
17 квітня 2024 року керівниця управління міжнародних відносин Ксенія Нагорна, провідна експертка з питань ЗЕД Ольга Щолкіна – на правах сертифікованих консультанток з менеджменту СМС – провели консультацію для керівників виробничих підприємств. Тема зустрічі: «Пошук клієнтів за кордоном: типові помилки, вдалі кейси, практика».
Кожен успішний вихід на міжнародні ринки базується на ретельній підготовці.
Експертки нагадали основні кроки компанії для виходу на міжнародні ринки, які передують пошуку партнерів:
- аналіз потенційних ринків збуту
- оцінка потенціалу компанії
- вибір ринку
- перевірка на відповідність якості послуг/товарів стандартам цільових ринків і вимогам сертифікації
- досконале вивчення клієнтів
- оцінка готовності компанії
- аналіз забезпечення ресурсами (кадровими і фінансовими)
- робота над репутацією
Серед основних інструментів пошуку партнерів, які аналізувались під час зустрічі: В2В-платформи та бази даних компаній, E-commerce, конгресно-виставкові заходи, торгові місії, міжнародні державні закупівлі, соціальні мережі.
Зокрема, як один із найефективніших кроків експертки виділяють реєстрацію та роботу на В2В-майданчиках. Адже це може бути стратегічним кроком для компаній, спрямованим на розширення клієнтської бази, збільшення продажів та оптимізацію бізнес-процесів.
Тематичні зустрічі відбуваються в межах Проєкту «CMC4Ukraine. Відновлення та розвиток виробничих підприємств», який виконується менеджмент консультантами «Всеукраїнської асоціації консультантів з управління «CMC-Ukraine» за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.