Перейти до вмісту

Експерти Запорізької ТПП надали рекомендації щодо підготовки сайту до експортної діяльності

Як ми вже повідомляли, фахівці Запорізької торгово-промислової палати є учасниками навчальної Програми Export Alliance Mastery. Під час третього навчального модулю наша експертна команда консультувала компанії – членів Запорізької торгово-промислової палати з питань представлення бренду на міжнародних ринках.

Сайт компанії – це перше, на що звертають увагу потенційні партнери та клієнти. Отже, серед важливих напрямів – адаптація та вдосконалення сайту компанії для представлення продукції на закордонних ринках.

Під час роботи експерти Запорізької торгово-промислової палати проаналізували декілька корпоративних веб-ресурсів з точки зору їх сприйняття потенційними партнерами і клієнтами компанії за кордоном.

Після детального аналізу виділено сильні сторони, а також надані практичні рекомендації, які допоможуть збільшити охоплення аудиторії сайту, налагодити зворотний зв’язок.

За підсумками роботи ми підготували 10 основних рекомендацій для бізнесу, які допоможуть покращити сайт компанії:

  1. Мультимовність: додайте англійську (і мови країн, на які ви орієнтуєтесь).
  2. Зрозуміла структура: розділи: “Про нас”, “Продукція/Послуги”, “Контакти”, “Партнерство” – базова інормація, яка має бути представлена максимально докладно і легко для сприйняття.
  3. Детальна інформація про продукцію: приділіть особливу увагу якісному опису продукцію, характеристикам, сертифікатам, якіснм фото/відео.
  4. Контакти для зв’язку: обов’язково зазначте телефон у міжнародному форматі, e-mail, зробіть форми зворотного зв’язку.
  5. Оптимізація для мобільних: сайт повинен коректно працювати на смартфонах.
  6. Мультимедійність: додайте коротке відео про процес виробництва на підприємстві.
  7. Сертифікати та відгуки: покажіть сертифікати якості, міжнародні стандарти (ISO тощо) та відгуки клієнтів.
  8. Швидкість завантаження: сайт повинен бути швидким, щоб відвідувачі не йшли через затримки.
  9. Форми замовлення: додайте зручний спосіб надіслати запит на комерційну пропозицію.
  10. SEO та аналітика: використовуйте ключові слова для просування та відстежуйте результати через Google Analytics.

Звісно, цей перелік можна продовжувати, але впровадження цих заходів вже відчутно допоможе зробити ваше інтернет-представництво більш привабливим та інформативним для клієнтів, підвищити довіру та зацікавленість.

Якісний сайт – це перший крок до успішного експорту!

Працюємо з бізнесом — разом ми сильні!

Програма впроваджується Visionest Institute у партнерстві з Офіс з розвитку підприємництва та експорту в рамках національного проєкту Дія.Бізнес за фінансування ESTDEV (Естонського центру міжнародного розвитку).

#ExportAllianceMastery #VisionestInstitute #ESDTEV #FromThePeopleOfEstonia