Галузеві маркетингові дослідження зовнішніх ринків – від експертів Запорізької ТПП
Експертами Запорізької торгово-промислової палати підготовлено маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків для запорізьких виробників.
Зокрема, на сайті розміщено дослідження за такими темами:
Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків агросектору на прикладі ринку свіжої черешні
Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків хімічної галузі на прикладі косметичних засобів
Маркетинговий аналіз підготовлено у межах проєкту «Збереження та відновлення експортного і виробничого потенціалу МСБ Запорізької області в умовах воєнного стану», який реалізує Запорізька торгово-промислова палата в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.