Перейти до вмісту

Галузеві маркетингові дослідження зовнішніх ринків – від експертів Запорізької ТПП

Експертами Запорізької торгово-промислової палати підготовлено маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків для запорізьких виробників.

Зокрема, на сайті розміщено дослідження за такими темами:

Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків агросектору на прикладі ринку свіжої черешні

Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків машинобудівної галузі на прикладі ринку підйомно-транспортного обладнання

Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків металургійної галузі на прикладі ринку феросплавів

Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків переробної (харчової) галузі на прикладі малинового джему

Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків хімічної галузі на прикладі косметичних засобів

Маркетинговий аналіз підготовлено у межах проєкту «Збереження та відновлення експортного і виробничого потенціалу МСБ Запорізької області в умовах воєнного стану», який реалізує Запорізька торгово-промислова палата в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.