Огляд онлайн-платформ для пошуку партнерів та проведення В2В-перемовин
Шановні підприємці!
Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» пропонує до вашої уваги огляд онлайн-платформ для пошуку партнерів та проведення В2В-перемовин, представлення власної продукції і послуг.
Адже В2В-платформи для пошуку партнерів – це сектор, який сьогодні швидко розвивається і надає широкі можливості для українських компаній.
EU-Ukraine Solidarity Lanes Business Matchmaking Platform – платформа, створена Європейською Комісією з метою швидкого об’єднання зусиль суб’єктів підприємницької діяльності ЄС та України задля знаходження прагматичних рішень щодо експорту сільськогосподарської продукції з України вже зараз.
Supply Chain Resilience – платформа для оптимізації ланцюгів постачання між Україною та ЄС. Єврокомісія спільно з Enterprise Europe Network запустили спеціальну платформу Supply Chain Resilience, яка допоможе компаніям з Євросоюзу та України вести спільний бізнес.
Головним чином, нова платформа сприяє компаніям у пошуку найбільш оптимальних форм співпраці та подолання вузьких місць у ланцюгах постачання. Тут можна знайти нових партнерів, а також більше варіантів транспортування продукції у той чи інший бік.
Платформа фокусується на таких секторах:
● Agri-Food
● будівництво
● IT
● електроніка
● енергоємні галузі
● здоров’я
● мобільність
● транспорт
● автомобільна промисловість
● сировина
● відновлювальна енергія
● текстиль
BRAVERY – «Світ дав нам три дні. Але ми все ще стоїмо. Більше того, ми ще створюємо. Ми майструємо. Ми доставляємо. Тому все, що зроблено в Україні, зроблено зі сміливістю», – зазначається на платформі. І тепер кожен може підтримати українську сміливість, просто купивши ці речі.
На цьому маркетплейсі кожна покупка має значення: 5% від вартості кожної речі та ще додатково 5% при оплаті карткою Visa – це донат на відбудову України через платформу United24.
Каталог українських експортерів (е-каталог) – це безкоштовний онлайн-сервіс, створений для налагодження прямих бізнес-контактів між іноземними компаніями та українськими виробниками товарів і послуг.
Міжнародна платформа NAZOVNI від МЗС України – спеціальна система NAZOVNI створена Міністерством закордонних справ України для допомоги українським компаніям у знаходженні нових можливостей експорту товарів і послуг за кордон.
На платформі є доступ до узагальненої інформації щодо країн та умов експорту на їхні ринки, акумульованої українськими дипломатами.
Також – перелік ресурсів пошуку та перевірки партнерів за кожною окремою країною, а також актуальних тендерів, виставкових заходів, оглядів ринків та умов роботи на них тощо.
Ukrainian Food Platform – маркетплейс продуктів харчування.
Основні переваги платформи:
● прямий контакт між українським виробником та іноземним закупівельником;
● представлення всієї продукції у 3D-форматі;
● доступ 24/7 до продукції з будь-якої точки світу.
Маркетплейс містить інформацію 4-ма мовами: англійською, німецькою, арабською та китайською.
Зараз UFP нараховує понад 100 компаній та більше 1000 продуктів, що отримують запити від імпортерів та збільшують свій експорт.
Ми ознайомили вас лише з частиною онлайн-платформ для бізнесу.
Для більш детальних консультацій щодо представлення продукції та послуг, пошуку партнерів на цих та інших ресурсах звертайтесь до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу. Ми завжди на зв’язку з вами!
Телефон нашої «гарячої лінії»: (044) 334-64-13 (вартість дзвінків згідно з тарифами оператора).
Довідково:
Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» створена Івано-Франківською, Донецькою, Запорізькою, Одеською, Сумською, Харківською ТПП і Торгово-промисловою палатою України.
Проєкт реалізується в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.