Перейти до вмісту

Огляд онлайн-платформ для пошуку партнерів та проведення В2В-перемовин

Шановні підприємці!

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» пропонує до вашої уваги огляд онлайн-платформ для пошуку партнерів та проведення В2В-перемовин, представлення власної продукції і послуг.

Адже В2В-платформи для пошуку партнерів – це сектор, який сьогодні швидко розвивається і надає широкі можливості для українських компаній.

EU-Ukraine Solidarity Lanes Business Matchmaking Platform – платформа, створена Європейською Комісією з метою швидкого об’єднання зусиль суб’єктів підприємницької діяльності ЄС та України задля знаходження прагматичних рішень щодо експорту сільськогосподарської продукції з України вже зараз.

Supply Chain Resilience – платформа для оптимізації ланцюгів постачання між Україною та ЄС. Єврокомісія спільно з Enterprise Europe Network запустили спеціальну платформу Supply Chain Resilience, яка допоможе компаніям з Євросоюзу та України вести спільний бізнес.

Головним чином, нова платформа сприяє компаніям у пошуку найбільш оптимальних форм співпраці та подолання вузьких місць у ланцюгах постачання. Тут можна знайти нових партнерів, а також більше варіантів транспортування продукції у той чи інший бік.

Платформа фокусується на таких секторах:

● Agri-Food

● будівництво

● IT

● електроніка

● енергоємні галузі

● здоров’я

● мобільність

● транспорт

● автомобільна промисловість

● сировина

● відновлювальна енергія

● текстиль

BRAVERY – «Світ дав нам три дні. Але ми все ще стоїмо. Більше того, ми ще створюємо. Ми майструємо. Ми доставляємо. Тому все, що зроблено в Україні, зроблено зі сміливістю», – зазначається на платформі. І тепер кожен може підтримати українську сміливість, просто купивши ці речі.

На цьому маркетплейсі кожна покупка має значення: 5% від вартості кожної речі та ще додатково 5% при оплаті карткою Visa – це донат на відбудову України через платформу United24.

Каталог українських експортерів (е-каталог) – це безкоштовний онлайн-сервіс, створений для налагодження прямих бізнес-контактів між іноземними компаніями та українськими виробниками товарів і послуг.

Міжнародна платформа NAZOVNI від МЗС України – спеціальна система NAZOVNI створена Міністерством закордонних справ України для допомоги українським компаніям у знаходженні нових можливостей експорту товарів і послуг за кордон.

На платформі є доступ до узагальненої інформації щодо країн та умов експорту на їхні ринки, акумульованої українськими дипломатами.

Також – перелік ресурсів пошуку та перевірки партнерів за кожною окремою країною, а також актуальних тендерів, виставкових заходів, оглядів ринків та умов роботи на них тощо.

Ukrainian Food Platform – маркетплейс продуктів харчування.

Основні переваги платформи:

● прямий контакт між українським виробником та іноземним закупівельником;

● представлення всієї продукції у 3D-форматі;

● доступ 24/7 до продукції з будь-якої точки світу.

Маркетплейс містить інформацію 4-ма мовами: англійською, німецькою, арабською та китайською.

Зараз UFP нараховує понад 100 компаній та більше 1000 продуктів, що отримують запити від імпортерів та збільшують свій експорт.

Ми ознайомили вас лише з частиною онлайн-платформ для бізнесу.

Для більш детальних консультацій щодо представлення продукції та послуг, пошуку партнерів на цих та інших ресурсах звертайтесь до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу. Ми завжди на зв’язку з вами!

Телефон нашої «гарячої лінії»: (044) 334-64-13 (вартість дзвінків згідно з тарифами оператора).

Довідково:

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» створена Івано-Франківською, Донецькою, Запорізькою, Одеською, Сумською, Харківською ТПП і Торгово-промисловою палатою України.

Проєкт реалізується в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.