Перейти до вмісту

Скористайтесь перевагами участі в онлайн-виставках для просування товарів і послуг!

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» рекомендує підприємцям брати активну участь у спеціалізованих онлайн-виставках, адже це – важливий і ефективний маркетинговий інструмент.

Віртуальні виставки дозволяють без обмежень за місцем і часом здійснювати просування товарів і послуг учасників, забезпечують пряме спілкування між продавцями – учасниками онлайн-виставки та потенційними покупцями – відвідувачами.

Для учасників – це можливість представити з меншими витратами товари та послуги широкій аудиторії.

Для відвідувачів – шанс оперативно отримати інформацію про товари та послуги в будь-якому місці і в зручний час.

Переваги онлайн-виставок:

● може бути представлений практично будь-який товар або послуга, який можна розмістити в віртуальній вітрині, не виходячи з офісу;
● відвідати онлайн-виставку можна в будь-який зручний час.
● на відміну від фізичних виставок, онлайн-виставки не обмежені часом; вони доступні 24 години на добу.

Види онлайн-виставок:

Віртуальна виставка – виглядає як віртуальна гра із зображенням стендів, є можливість виходити на зв’язок за допомогою Zoom або інших інструментів з представниками компаній.

Виставка-маркетплейс – є каталогом з продукцією експонентів. Її відмінність в якісній рубрикації за продуктами в каталозі. Завдяки вбудованим фільтрам, час пошуку потрібного експонента значно скорочується.

Виставка-вебінар – презентації продуктів відповідно до встановленого заздалегідь розкладу. Вони можуть розділятися на потоки за трендами.

Гібридна виставка – поєднує формати офлайн і онлайн. В онлайні за допомогою matchmaking (штучний інтелект, який через опис продукту і запит на купівлю продукту підбирає продавця і покупця) відвідувач визначає коло тих, з ким хоче поспілкуватися, і може відвідати реальний стенд. В онлайн-форматі зустріч відбувається у віртуальній онлайн-кімнаті виставкової платформи.

Для більш детальних консультацій щодо участі в онлайн-виставках звертайтесь до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу. Ми завжди на зв’язку з вами!

Телефон нашої «гарячої лінії»: (044) 334-64-13 (вартість дзвінків згідно з тарифами оператора).

Довідково:

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» створена Івано-Франківською, Донецькою, Запорізькою, Одеською, Сумською, Харківською ТПП і Торгово-промисловою палатою України.

Проєкт реалізується в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.