Стратегічна сесія: як знайти шляхи для розвитку в океані бізнес-ідей
Про стратегію «блакитного океану», різні підходи до впровадження змін, варіанти масштабування бізнесу, пошук потенційних точок росту, алгоритм стратегічного планування йшла мова на дводенному тренінгу від сертифікованої бізнес-тренерки, консультантки Світлани Насирової.
Захїд відбувся 23 – 24 жовтня, продовживши серію тренінгів проєкту «EntreComp+ – підприємницькі компетенції, які дозволяють бізнесу розширити рамки».
Ініціативу реалізують Торгово-промислова палата України, Донецька та Запорізька ТПП в межах проєкту Програми розвитку ООН в Україні «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», що реалізується у співпраці з Міністерством економіки України та за підтримки Швейцарії.
«Стратегія – це завжди про зміни. Під час стратегування ми шукаємо точки відмінностей на ринку», – наголошує пані Світлана.
Саме тому для пошуку «блакитного океану» потрібно аналізувати альтернативні сфери бізнесу та привносити з них щось корисне до свого підприємства (ідея створення та впровадження стратегії блакитного океану належить дослідникам та практикам Чану Кіму і Рене Моборн, – прим.).
Тренінг допоміг учасникам здобути практичні знання для самостійного проведення стратегічної сесії в компанії або організації. Учасники навчились формулювати та структурувати ключові цілі, оцінювати поточні показники діяльності, визначати пріоритети та розробляти план дій для досягнення успіху. А також – систематизувати процес планування, залучати команду до обговорення стратегії та створювати зрозумілу дорожню карту розвитку.
Адже стратегічна сесія – це завжди індивідуальний продукт, незалежно від того, чи проводиться вона з залученим консультантом або ж власними силами.
Яких помилок варто уникати власникам бізнесу?
Експертка з-поміж іншого називає такі: гіперфокус на внутрішніх процесах, брак уваги до зовнішніх факторів; нерозуміння своєї формули росту; недостатня робота над конкурентною стратегією бізнесу; співробітники не бачать очікуваних результатів своєї роботи.
Щоб донести команді ідею росту, важливі інформування, навчання, обговорення, що і відбувається під час стратегічної сесії.
Моделі управління змінами можуть надати важливу підтримку. У цьому контексті Світлана Насирова звернула увага учасників на 8-кроковій моделі Коттера, що є однією з класичних і найвідоміших моделей і слугує основою для багатьох інших теорій.
Отже, розповідаємо і вам про ці вісім кроків:
- створити відчуття терміновості
- створити коаліцію лідерів
- розробити візію та стратегію
- донести бачення змін
- розширити права і можливості працівників
- досягати швидких результатів
- закріпити успіхи та ініціювати подальші зміни
- зафіксувати нові підходи
Бажаємо всім учасникам тренінгу вдало застосувати отримані знання під час власного стратегування!
Тим часом наша серія тренінгів продовжується.
Посилюйте ваші підприємницькі компетенції разом з нами!
Участь у тренінгах є безкоштовною.
Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://entrecomp.pulse.is/
Є питання?! Пишіть на пошту dcci.for.zoom@gmail.com
Довідково
Цю публікацію було створено в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.
Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор. Точка зору автора не обов’язково відображає точку зору донора.