Перейти до вмісту

Стратегічна сесія: як знайти шляхи для розвитку в океані бізнес-ідей

Про стратегію «блакитного океану», різні підходи до впровадження змін, варіанти масштабування бізнесу, пошук потенційних точок росту, алгоритм стратегічного планування йшла мова на дводенному тренінгу від сертифікованої бізнес-тренерки, консультантки Світлани Насирової.

Захїд відбувся 23 – 24 жовтня, продовживши серію тренінгів проєкту «EntreComp+ – підприємницькі компетенції, які дозволяють бізнесу розширити рамки».

Ініціативу реалізують Торгово-промислова палата України, Донецька та Запорізька ТПП в межах проєкту Програми розвитку ООН в Україні «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», що реалізується у співпраці з Міністерством економіки України та за підтримки Швейцарії.

«Стратегія – це завжди про зміни. Під час стратегування ми шукаємо точки відмінностей на ринку», – наголошує пані Світлана.

Саме тому для пошуку «блакитного океану» потрібно аналізувати альтернативні сфери бізнесу та привносити з них щось корисне до свого підприємства (ідея створення та впровадження стратегії блакитного океану належить дослідникам та практикам Чану Кіму і Рене Моборн, – прим.).

Тренінг допоміг учасникам здобути практичні знання для самостійного проведення стратегічної сесії в компанії або організації. Учасники навчились формулювати та структурувати ключові цілі, оцінювати поточні показники діяльності, визначати пріоритети та розробляти план дій для досягнення успіху. А також – систематизувати процес планування, залучати команду до обговорення стратегії та створювати зрозумілу дорожню карту розвитку.

Адже стратегічна сесія – це завжди індивідуальний продукт, незалежно від того, чи проводиться вона з залученим консультантом або ж власними силами.

Яких помилок варто уникати власникам бізнесу?

Експертка з-поміж іншого називає такі: гіперфокус на внутрішніх процесах, брак уваги до зовнішніх факторів; нерозуміння своєї формули росту; недостатня робота над конкурентною стратегією бізнесу; співробітники не бачать очікуваних результатів своєї роботи.

Щоб донести команді ідею росту, важливі інформування, навчання, обговорення, що і відбувається під час стратегічної сесії.

Моделі управління змінами можуть надати важливу підтримку. У цьому контексті Світлана Насирова звернула увага учасників на 8-кроковій моделі Коттера, що є однією з класичних і найвідоміших моделей і слугує основою для багатьох інших теорій.

Отже, розповідаємо і вам про ці вісім кроків:

  1. створити відчуття терміновості
  2. створити коаліцію лідерів
  3. розробити візію та стратегію
  4. донести бачення змін
  5. розширити права і можливості працівників
  6. досягати швидких результатів
  7. закріпити успіхи та ініціювати подальші зміни
  8. зафіксувати нові підходи

Бажаємо всім учасникам тренінгу вдало застосувати отримані знання під час власного стратегування!

Тим часом наша серія тренінгів продовжується.

Посилюйте ваші підприємницькі компетенції разом з нами!

Участь у тренінгах є безкоштовною.

Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://entrecomp.pulse.is/

Є питання?! Пишіть на пошту dcci.for.zoom@gmail.com

Довідково

Цю публікацію було створено в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських  бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор. Точка зору автора не обов’язково відображає точку зору донора.