Перейти до вмісту

Торговельні мережі Грузії та Данії долучилися до просування українських товарів за кордоном

Українські дипломати домовилися про проведення промо акцій для українських товарів в торговельних мереж Грузії та Данії в рамках роботи Ради експортерів та інвесторів при МЗС України.  

Про це повідомляє Міністерство закордонних справ України. 

В 12 мережах магазинів Грузії (Carrefour, Spar, Nikora та інших) українські товари позначили спеціальними наліпками, які привертають додаткову увагу споживачів. 

А в данській мережі СООР відбулася презентація українського вина, 100 тис. пляшок якого вже прибули в Данію. Восени планується суттєве розширення асортименту українських товарів на ринках Данії.

Раніше міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба повідомив, що завдяки зусиллям українських дипломатів  до дня Незалежності України стартувало 4 акції у трьох країнах:

  • Італія: Акція «Найкращі українські бренди до дня Незалежності України» в Mix Markt. 
  • Польща: «Дні української кухні» в Carrefour Polska.  
  • Естонія: дві акції «Купуй українські товари. Підтримай Україну» в мережах RIMI та MAXIMA.  

За словами Дмитра Кулеби, кожна українська компанія-експортер може отримати нові можливості виходу на світові ринки разом з МЗС. Українські дипломати чекають звернень українського бізнесу через цифрову платформу NAZOVNI та готові максимально допомагати.  

Довідково: 

Рада експортерів та інвесторів при МЗС України (РЕІ) – майданчик, на якому МЗС акумулює інформацію про інвестиційні та торговельні можливості з усього світу, а також сприяє налагодженню ділових контактів між українськими експортерами та імпортерами за кордоном.

NAZOVNI – це сервіс глобалізації українського бізнесу, створений для просування товарів і послуг за кордоном за сприяння українських дипломатичних установ. Сервіс NAZOVNI працює в бета-версії та доступний за посиланням: http://nazovni.online.