Запорізька ТПП представила проєкт PRO_Business на зустрічі у хабі Бердянського району
Віцепрезидент Запорізької ТПП Андрій Куц представив можливості і сервіси, які надає палата в умовах війни, під час інформаційної зустрічі з головами громад та представниками бізнесу, що відбулась 26 травня у хабі Бердянського району.
Зустріч організовано за дорученням голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації Юрія Малашка Департаментом економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації спільно з Державною організацією «Регіональний фонд підтримки підприємництва в Запорізькій області» та за участі організацій-партнерів.
Андрій Куц акцентував увагу на експертних, презентаційних, освітніх послугах, що надає Запорізька торгово-промислова палата.
Зокрема, це послуги з засвідчення форс-мажорних обставин, сертифікації походження товарів, митного декларування, експертизи, ЗЕД-супроводження. Пропонуємо нові важливі експертні інструменти, потреба в яких зумовлена воєнним часом, – фіксація та оцінка пошкодженого майна.
За підтримки європейських донорів розроблена онлайн-платформи запорізького бізнесу PRO_Business для ознайомлення європейської бізнес-спільноти з запорізькими підприємцями.
Основний розділ сайту – двомовний каталог запорізьких компаній. Наразі на онлайн-платформі представлені понад 600 підприємств області з різних галузей промисловості: машинобудівної, металургійної, легкої, харчової, агропромислової, поліграфічної, хімічної, сфери послуг, консалтингу.
Регулярно відбуваються вебінари, освітні заходи на теми розвитку бізнесу, залучення міжнародних ресурсів, зовнішньоекономічної діяльності.
Експерти Палати запрошують представників релокованого бізнесу, громад районів області звертатись за консультаційною, експертною допомогою до Запорізької ТПП!
Спікерами заходу також виступили представники: Головного управління ДПС у Запорізькій області, АТ Ощадбанк, Державної організації «Регіональний фонд підтримки підприємництва в Запорізькій області».
Найближчим часом аналогічні інформаційні заходи планується організуватиі для представників кожного з п’яти районів області.