Перейти до вмісту

АТ «МОТОР СІЧ» і ДП «Івченко-Прогрес» взяли участь у Міжнародному авіасалоні Ле Бурже

У Ле Бурже під Парижем протягом тижня працював 54-й авіасалон, де свої розробки представили 47 компаній аерокосмічної галузі. Єдиними учасниками виставки від України були АТ «МОТОР СІЧ» і ДП «Івченко-Прогрес». Авіасалон відвідали делегації ДП «Антонов», Міністерства оборони і Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості. Про це повідомляється на сайті “МОТОР СІЧ”.

   Від АТ «МОТОР СІЧ» участь у виставці взяли: Олексій Нікіфоров – генеральний директор, Костянтин Балушок – головний інженер, Олександр Месхія – директор з продажів, Микита Сухоносенко – комерційний директор.

 Було багато зустрічей з потенційними постачальниками і майбутніми клієнтами. Ми бачимо, що є великий попит на нові розробки. Війна в Україні дала світові поштовх до цього. Держави вкладають великі гроші у розвиток своїх технологій і розробок. І щодо нових літаків, і щодо різних видів БпЛА. БпЛА – це зараз провідна тематика. Це надихає нас, бо наші двигуни можуть обслуговувати потужні БпЛА. Це саме наш сегмент, з яким нам треба працювати зараз, – Олексій Нікіфоров, генеральний директор АТ «МОТОР СІЧ».

   Головна мета участі АТ «МОТОР СІЧ» у паризькій аерокосмічній виставці, по-перше, – налагодження зв’язків з постачальниками комплектуючих. По-друге, – просування власної продукції у світі.

— Вийти на ринки, де працюють американські і європейські компанії, дня нас це виклик. Виклик до нових розробок і технологій. Ми також потрібні на ринках країн, що розвиваються, це – Туреччина, Південна Корея, В’єтнам, ОАЕ. Тому маємо працювати і в цьому напрямку, – Костянтин Балушок, головний інженер АТ «МОТОР СІЧ».

   АТ «МОТОР СІЧ», яке раніше орієнтувалось на російський ринок і водночас залежало від поставок російський комплектуючих, зараз намагається змінити вектор на Захід і Європу. І водночас закріпитися на ринках країн, які були орієнтовані на Росію, а тепер через санкції уникають співпраці з країною-агресором.
 

— Звичайно, у нас залишається парк встановлених раніше двигунів. Всі вони потребують ремонту або ремоторизації. Ми над цим працюємо. Ми розуміємо, що та техніка, яка була у Європи, майже вся передана Україні. Але ще багато залишилось в Африці та Азії. Ці ринки треба підхопити і займатися просуванням інтересів України, – Олександр Месхія, директор з продажів АТ «МОТОР СІЧ».

   АТ «МОТОР СІЧ» перейшло у державну власність. І зараз є можливість формувати стратегічний план розвитку. «МОТОР СІЧ» може бути важелем впливу і з точки зору геополітики. Окреме завдання – пошук нових постачальників комплектуючих, без чого неможлива робота підприємства.
 — На жаль, ми зараз залежимо від залишків того, що є на ринку України і близьких країн. І всі ці комплектуючі – російського виробництва. Ми провели низку зустрічей з ключовими гравцями світового ринку. Я вважаю, що протягом якогось часу ми досягнемо успіхів в цьому напрямку. На жаль, війна в Україні торкнулась всіх. І багато підприємств перевантажені замовленнями. І почати працювати з «МОТОР СІЧ» вони можуть найближче це з наступного року, – Микита Сухоносенко, комерційний директор.

     Як АТ «МОТОР СІЧ» вийти і закріпитися на світових ринках:

Олександр Месхія: Треба вибудовувати систему інтеграції. Державна політика, гроші і просування на рівні найвищих керівних осіб, зацікавленість і залучення інвесторів до України. У країнах Азії, Південній Кореї зараз придбали те, що Україна колись мала. На жаль, багато чого було нами втрачено. Це можна все відроджувати, але цим треба займатися стратегічно.

Микита Сухоносенко: Якщо ми кажемо, що ми будемо співпрацювати з іноземними замовниками, а ми будемо працювати, то треба розуміти, що вони не зацікавлені у розвитку «МОТОР СІЧ» як підприємства. Тому, щоб «МОТОР СІЧ» розвивалось як підприємство, держава має бути його найбільшим замовником і лобістом. Як для нашого підприємства, так і авіабудівної галузі країни в цілому.

Олексій Нікіфоров: Виставка – майданчик для швидких і ефективних переговорів: прийшов, побачив, домовився. Головне зараз – зрозуміти де знаходиться «МОТОР СІЧ» на фоні потужних світових компаній. Вони самі мало що виробляють. В основному, створюють концерни і працюють з окремими виробниками. Є попит на промислові майданчики. Завдання «МОТОР СІЧ» – потрапити у цей ланцюг сумісного виробництва. Одне із завдань – спробувати увійти у корпорацію.